home sweet home

Så nu är jag äntligen hemma! Vi var bara ute 12 dagar iår men jag har längtat hem sedan vi lämnade
första hamnen så det är verkligen jätteskönt att komma hem.

Bloggningen blev inte riktigt som jag hade tänkt men täckningen var inte jättebra så datorn var jätteseg, + att det inte funkade att ladda över bilder. Så aa , jag orka inte helt enkelt.
Men nu ska jag blogga som bare den ända tills Fredag för då åker jag till Berlin med familjen.
Och efter det blir det inte så bra bloggning heller, för att jag kommer hem från Berlin nästa onsdag och sedan på torsdagen så åker jag till Helsingborg och spelar eskil (en fotbollscup). Och den håller på fram till söndagen men sen på måndagen åker jag till Danmark med Göteborgsfotbollsforbund. Så det kommer inte bli så jättebra bloggning fram över.

Men aja har ju iallafall ett par dagar nu jag kan blogga.

Lägger upp mer bilder om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0