Fotbollsvecka...

Okej nu får jag skärpa mig , från och med nu blir det bra bloggning. Får ju se hur mycket tid det blir över sen med skolan och allt men aja.

Min lilla "fotbollsvecka" har iallafall varit hel grym. Har haft det jättekul i bårde Eskil och Danmark.
Men islutet av Danmarkslägret blev jag sjuk och det har hängt i sen dess. Då hade jag iochförsig feber också men nu har jag sveeeen ont i halsen. Kan typ inte prata och svälja för de gör så ont. Har tom vart hos doktorn, dom tog några prover och så och kom fram till några saker och sa att jag skulle komma tillbaka om det inte blev bättre.
Och det har det inte blivigt så jag ska kanske dit imorgon eller övermorgon igen.
Jaja, nog pratat om mina små problem.

Danmark var iallafall jättekul även om jag var sjuk det sista, lärde känna jättemånga nya också.

Agnes och Lovisas bilder!

2 härliga bilder från eskil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0